2010-11-16

Very bad day for me. Žinau,nemoku angliškai,ir ką jūs man į tai? Taigi,lietuvių mokytojai tinka visas mano rašytas briedas,nesvarbu,kad apie jį esu labai blogos nuomonės-jai vis tiek tinka. Kitas dalykas,į mane keistai žiūri suolo draugė. Nes pradėjau totaliai nusišnekėt. Dar vienas dalykas,mane išdūrė toks čiuvas,kurio nenoriu nei vardo girdėti. Toliau seka F klasės berniukai,kurie trumpina mano ir taip trumpą gyvenimą,teko su Agne kalbėt apie gyvenimą,pabuvau šuniui penkta koja. Na,tiksliau palaikiau taiką,kad dvi katytės nesusipeštų.

Po to teko sužinoti,kad mama baisiausiai supyko ant manęs už tai,jog porą valandų negrįžau namo. Na taip,ji serga,tačiau kam reikia taip perdėtai reaguoti? Tikrai,man nepatiko jos tos kalbos,atseit galėjau išvis negrįžt,o ji būtų mirus ir verkšlena. Galim pamanyt,kad tai ką nors keitė. Be to,manau,šiais laikais yra toks mažas daikčiukas,vadinamas telefonu. Tai kodėl gi negalėjo juo pasinaudoti? Net neįsivaizduoju. Labai knisa,kai ji užsiraukia dėl belenko,o aš nervinuosi,grauždama save iš vidaus. Argi gražu taip daryti?

Šiaip dabar esu labai pesimistiškai nusiteikusi ir suledėjusiomis kojomis,todėl rašau visą,kas slegia šią akimirką. Ketvirtadienį trumpintos pamokos ir galbūt būsim apdovanotos. Žavu.

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą