2010-04-10

Kažkam patinka citatos!

Na puiku,manyčiau,visa tai matyti. Tiesiog džiaugiuosi vainikuodama savo laimę plačia šypsena ir džiaugsmo šokio judesiukais. Nejaugi gali būti geriau? Manau,ne. O žinot,kas yra linksmiausia? Tai,kad niekas neklauso,ką sakau. Tiesiog geriau neklausant rėkti savo ir apkaltinti tai,kas viso to neliečia. Geriausia įsivaizduoti. Be argumentų,be realių pavyzdžių. Ech... Kaip Ugnė pasakytų "na ką aš galiu pasakyt".

Būsiu drąsi ir garsiai prabilsiu apie savo charakterį. Nors kinkos dreba,bet prisipažinsiu viešai-esu veidmainė. Bet tuomet,mielas skaitytojau,paklausk savęs,ar Tu toks(tokia) nesi? Jei nemeluodamas (-ama) man ar sau galėsi sau leisti pasakyti,jog ne,tuomet leisiu Tau mesti į mane akmenį. Taip,greitai įsižeidžiu,bet tuomet Tavęs,skaitytojau,paklausiu,o kaip pasijausi,jei brangiausi žmonės tave išduos? Jei sau nerūpi ar tiesiog apsimeti negirdintis aplinkos tai puiku-paprašysiu privačių 'man niekas nerūpi' pamokų. Sutinku,žiauriai gerai moku išvesti iš kantrybės ir tam niekas neišdrįs ginčytis. Kartais (o galbūt visada) būnu blogos nuotaikos,bet už tai stengiuosi atsiprašyti. Na gerai,ne visuomet sakau tą labai svarbų žodį,bet bent jau viduje gailiuosi. Jei esu neteisi.

Arba galiu parašyti paprastą sakinį,kurio visi tikisi-esu tik tuščiagalvė sportininkė,kuri vadovaujasi jėga,grubumu ar nepagarba. Bejausmė marionetė,besivaikanti kamuolį,šlovę ir garbę. Ir man niekas nerūpi,niekad neatsižvelgiu į kitų asmenų poreikius,nes Aš-lyderė. Aš-puikiausia iš puikių. Aš-ir geresnių už mane nėra. Visur pirma ir niekad paskutinė..


Kvatokis,verk,miauk,rūkyk plekšnes, apsimesk negyvu,didžiuokis savimi. Daryk,ką tik nori. Šiandien aš nusilenkiu Tau,nes daugiau man nieko nelieka :)

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą