2010-03-27



Pasigavau naują ŠoKoLaDiNiŲ zUiKuČiŲ maniją :D Jų daugiau suvalgau nei kokio kito maisto,nes manęs neberia,nesu alergiška ar šiaip nerandu smulkių metalo atraižėlių kiškučiams. Kad ir bertų nuo jų-vis tiek nesustodama kapočiau iki kol apsaltų širdis. Sakysi,kad tai kvaila? Pirmyn. Tik pirma paragauk nors vieną. Tuomet,tikriausiai,taip pat nesustosi naikinti tuos mielus skanumėlius.

Vakar žaidėm pool'ą. Žinoma,smagu ištrūkti iš kasdienybės,nes visgi padariau tikriausiai didžiausia šių metų klaidą,kurios jau dabar gailiuosi. Tai kuriam laikui padėjo užsimiršti,tik trumpam. Nepasakosiu,kas ten vyko,nes tai kvaila. Totali eilinė kvailystė. Nors n* nereikia siuntinėt draugų. Kad ir kokie jie būtų...

Po šiandieninės duoklės Panevėžio turgui supratau,kad patinku mažiems vaikams. Jau seniai pastebėjau,kad mažieji piliečiai nenuleidžia akių nuo mano,kol nesiryžtu pakalbinti vaikučių. Ironiška,bet nelabai mėgstu mažius,ypač berniukus. Tikriausiai dėl to kaltas likimas,paskyręs mane vyriausia iš giminės vaikų. Puiku! Nors ne... (G,manęs dar nešaukia gimdyt) savų vaikų noriu :) Labai miela vaikštinėti su pyplium mažais,raudonais batukais ir lietpalčiu rudenį. Žavu. O gal aš išprotėjau??

Dar mano protas pagaliau pripažino priežastį,dėl kurios nesu laiminga. Mano širdį sudaužė darkart. Anksčiau,taip nutikus,iškart susirasdavau sekančią auką,kuri užpildydavo tą laikiną tuštumą. O dabar... Du metai be nieko. tipo laikausi celibato. Ir gerai,reikia įrodyti sau,kad galiu ir neturėti jausmų ar šiaip kažkam palaikyti kompaniją. Ateis laikas ir bus tų bernų :DD

Dabar,kai matau tave su kita,man suspaudžia širdį.. Pasijaučiu,lyg Tau būčiau buvusi reikalinga tik dėl... pats žinai. Kūnu pereina šiurpas,kai prisimenu Tavo putlias lūpas ir kvailai vaikišką šypseną. Juk tyčia tai padarei. Tyčia pabučiavai tada,kai negalėjau pasipriešinti,nes žinojai,kad nesutiksiu. O Tu pasikeitei... Patapai tuo,ko nekentei. Ar pameni,branginau tavo jausmus,tačiau dabar tavo meilė tėra didžiulė banalybė. Gali nesiginti,žinau,kad dabar visoms sakai tai,ką anksčiau pašnabždėjęs man į ausį smarkiai nurausdavai. Tikriausiai jau pamiršai kaip reikia mylėti. Nors gal klystu...?

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą