2010-01-26

Žalių Kibiriukų Mafija


Šiandien aš linksmutė. Šiandien nebuvau mokykloje. Šiandien gavau 3 už istorijos kontrolinį,nors viską mokėjau. Šiandien pavarėm driblingus su Seniu. Šiandien išgelbėjau kažką nuo nemalonaus susidūrimo su lakuota aikšte. Šiandien aš prikolistė,nes man buvo uždrausta eit į mokyklą!!!! Ir aš jo nebenoriu!!!!!

Praeita Simpsonų serija privertė pradėti planuoti vasarą ir visų svarbiausią-stovyklą. Ir kaip ten faina... Niekuomet to nepamiršiu. Tos septynios dienos ir net nesvarbu,kad su mažiais,buvo nuostabios. Sutikau tokį vaikinuką,su kuriuo,tiesą pasakius,dar oficialiai neišsiskyriau. Taip kad aš kieta :D Savigynos pamokos,daug kvadrato su būriu naujų draugų,maudynės lediniame vandenyje,pilname lapų (taip ir nesupratau iš kur jų ten tiek buvo). Naktiniai žygiai,didžiulis laužas su kepta duona,žaidimais ir paprasta romantika. Man nerūpėjo,kas dedasi 'gimtajame' kieme su intrigomis. Man nerūpėjo Martis. Niekas!! Tik beprotystė dūkstant,šėlstant ir 23h vidury aikštės rėkiant tuomet popoliarios dainos žodžius. Ir kai apsauga liepė mums apsiraminti,nes tie vyručiai labai norėjo "bamblių". Vandens balionai,berniukų žadinimas rytais,išdaužtas langas priešais būrį ir užtvindytas tualetas. Kaip keista,bet neatsekėm už tai. Fainei :D Tai ką,G,varom? :DD


Laaabai sutingau kažką daryti,todėl per dienų dienas stengiuosi išvengti treniruočių ir žaliukų kalyklos. Todėl nesistebėkite,jei tingėsiu ką daryti. Kažkaip pradėjau labai norėti pramogų ar relakso. Fainei kvadratu. Labai tingėsiu savaitgalį važiuoti kažkur į varžes,nes vistiek nieko neveiksiu. Taip kad geriau neberegsiu,nebemegsiu ir nebesiuvinėsiu ir eisiu miegot (kaip kai kas man pataria daryti dažniau,nei apie tai pagalvoju :D). Tad labos,mielieji baltaveidžiai pūkuotukai.

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą