2009-09-24

Nemylėjau tavęs...!!! :D


Tai jau jooo... Ką gi čia papasakojus...Vat, buvau šiandien senajame name ir sutikau vieną personą,kurios tikrai nenoriu matyti. Tik jo ir betrūko :D Ir aš jo nemyliu!!! Bent jau taip turi būti ir net neverta ginčytis. Teks kovoti su instinktais ir tuo mano minkščiausiu raumenimi krūtinėje. Bet tebūnie nebekalbėsiu apie tai,o tai dar nutiks kas negero. :)

Mano žinios stebina mane. Per fūksą už istorijos kontrolinį gavau 8,nors tikėjausi perpus mažiau. Tiesą pasakius nieko nemokėjau. Taip pat tikiuosi gauti gerą pažymį už chemijos. Na taip,atleidau savo vadeles,nes per daug turiu problemyčių,bet,tikiuosi,viskas gerai bus. Ta prasme tapsiu puikia lawyer'e. Na gerai jau,nuostabia melage. :D Jokio skirtumo.

Noriu pašėlti. Ne tiek,kad noriu,bet tiesiog reikia. Šiandien parduotuvėje daviau užuomeną panoms,jos,žinoma,suprato,tik nežinau kaip ten bus. Nors tikrai norėčiau. Ir norėčiau tuomet su kai kuo susitikti. Nes visgi tada būnu miela :D Nors nežinau,kiekvienas skirtingai supranta to žodžio prasmę. Žodžiu,nuoru šventę švęst :D

Trečia naktis be miego,nesąmoningas skausmas ir žudantys sapnai kankina. Atrodau kaip gyvas zombis,vaikštantis tarp gyvųjų ir ėdantis nervus kitiems. Nežinau kiek tversiu. Nors ir neaišku kiek tai tęsis. Nervinu ir pykdau aplinkinius,nors ir nenoriu to. Negaliu to paaiškinti,nes tai vyksta be mano leidimo. Negana to,kad širdis neklauso,tai dar ir protas atsisako komandų. Nors ko norėti,juk niekas manęs neklauso.:)

Ledinę širdį aš turiu
Ir ja mylėti negaliu.
Manau,kad meilė-tai klaida
Ir nemylėsiu niekada!

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą