2009-06-25


Kraustausi iš proto nuo laukimo. Vis laukiu ir laukiu... Bėda ta,kad konkrečiai negaliu pasakyti ko.:) Ir kažkaip taip netyčia prisiminiau tą pokalbį apie mano draugus. Tuomet aptarėm tą ale tipo 'mano žvaigždiškumą' ir žinai ką? Taip turi būti. Na ta prasme tai,apie ką tuomet kalbėjome. Taip,aš veidmainė,tik jau sakiau tau kodėl.:) Žinai,kaip viskas yra ir tikrai ant manęs neturėtum dėl to pykti. Turėtum suprasti.:) Puiku,bent Tu supranti.:) Nors...vieną gražią dieną Vika nebegalės taip ir bus blogai.:) Žinau,yra žmonių,kurie to nori ir tiksliai žinau vardus. Bet tai nieko nekeičia...beveik...>:)

Retkarčiais susimąstau,vat kodėl vis gi mečiau tai,kas man be proto patinka. Ir dingsteli viena mintis-ūgis. Viskas buvo super,bet mano ūgis...Buvau per aukšta. Keturi metai šuniui ant uodegos... Dar praleidau tokia gera galimybę grįžti,tik kitur,bet ai... Turiu rinktis: šokiai ar krepšinis. Žinoma,su kašę tikrai neturėsiu jokių ryšių ateityje. O su šokiais...? Juk nemoku šokti :D Viskas,tyliu,o tai visiškai susiparinsiu.

Kaip ir minėjau,kraustausi iš proto. Prisimenu kai kuriuos senus laikus. Tik nežinau ar jie geri :D Jau geras 10 minučių traukiu vieną dainą,kurią man žiauriai gražiai dainavo toks berniūūkas,kai ėjome susikibę už rankučių.:) Nenoriu kalbėti apie berniukus,bet kad jau groja ta daina,tai ir prisiminiau.:) O jis buvo mielas... Tipo pirmasis:D Pirmoji meilė:) Buvo gražu. Nepasakosiu,nes tai niekam neįdomu. Jau taip per daug kalbu.


http://requiem.as.nupirksiu.tau.nama.vaizdelis.lt/

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą