2009-06-07


Netikros šypsenos,netikri veidai,
Netikri žodžiai ir netikri draugai.
Netikras melas netikrose akyse,
Netikras menas netikruose languose.

Netikri žaidimai netikruose jausmuose,
Netikras grožis netikruose laukuose.
Netikri bučiniai netikrose lūpose,
Netikras jis ir jo meilė netikra.

Netikras laikas netikroje erdvėje,
Netikros ašaros netikrame lietuje.
Netikras saulėlydis netikroje jūroje,
Netikra aš kaip ta gėlė pievoje.



Idiotiška,bet Eglė liepė tęst. Ji verčia mane baigti visas tas nesąmones,kurias pradėjau. Žinoma,jai kažkodėl žiauriai visa tai patinka ir panašiai,bet ką žinau,neišeina man rašyt :P Tai teliks paprastos keverzonės baltame lape ar blog'e. Oj tas tatūūkas.:D

Atgavau savo pasitikėjimą krepšinio srityje. Bet,jaučiu,kad greit jį kažkas sugriaus. Nes taip visada būna. Būna man tokių dienų,kai taip lievai žaidžiu,kad net gėda eit į aikštelę. Jau spėjau išvesti savo sėmės formulę kašės žaidime. Stengiuosi laikytis jos.

Mokslai jau išgaravo iš mano galvos. O dar tiek daug reikia padaryti... Ir kam gi reikia tų kvailų testų ir kitų nesąmonių? Nepagaunu. Sėdėdama savo kontoros kėdėje tikrai nesigilinsiu apie švino savybes.:) Na gerai gerai,nebent būsiu truputį protingesnė.

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą