2009-06-01

Nenustygstu vietoje iš laimės. Super


Na ką,sulaukiau :D Turiu broliuką. Kažkaip keista,nešokinėju iš laimės. Tikriausiai todėl,kad jo nematysiu. Jetau,sekasi man. Vaikutis,kurio nematysiu. Taip ir griebia už širdies. Jau taip sunku,kad nematau sesers,o dar tas mažylis... Noriu,kad visas pasaulis sužinotų,jog turiu mažutį broliuką.:) Bet...Ai,vistiek jo nematysiu. Myliu jį net jo nemačiusi. Taip nuoširdžiai dar nemylėjau. Kas man darosi? Nesuprantu. Gi turėčiau nekęs to vaiko,o dabar... Vau. Gal vis gi esu geras žmogus? :D

Na nesvarbu. Laikas nesvarbiems nutikimams. Tai vat,vakar grįžau iš Latvijos. Už durų sėdėjau apie valandą,nes ji nesiteikė kelti telefono ragelio. Taip ir nesupratau jos pasiaiškinimo. Nuėjau vakar miegoti labai pikta. Ir dal širdy liko to pykčio,tik nežinau kodėl. Reikia išsilieti ant kokio nekalto medžio ar panašiai. gailiuosi,kad tuomet neusipirkau mašinų turguj tos bokso kriaušės.:D Vat,Latvijoj buvo linksma,neskaitant tų pykčių ir kitų nesąmonių. Na ir neskaitant to,kad gavom. Bet ne tame esmė. Ir taip visi žino,kad mes geriausios :P (visgi aš optimistė:D) Mano ranka mėlyna,šluba abiem kojom. Sekasi. Grįžus miegojau ~12 valandų ir man buvo mažai. Faktas,kad ten tikrai užteko miego :DDD Turėjom naktinių svečių.:D Tik tiek,kad trenerė išgirdo berniūūkus mūsų kambary ir jie truputį kentėjo. Bet nieko,jie vistiek geručiai.

Kas gi dar gero? Ai,laukiu nesulaukiu savaitgalio. Vis gi OV bus >:) G.I.V.29 pavarys.:D O Vika susivarys :D Bet nieko:) Jei pasakius gryną tiesą,tai man tereikia tų marškinėlių. Na gerai gerai,noriu ir žaisti. Tik po truputį atsiranda baimė pasirodyti. Ir vėl nežinau kodėl :DDD Peršasi išvada,kad išvis nieko nežinau :D Ir gerai,ilgiau nepasensiu :D

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą