2009-05-06


Viskas pradeda slysti iš po kojų. Prarandu tai,kas man svarbiausia to nenorėdama. Dėl to gailiuosi. Nesu ideali,gera kai kad kitiems atrodo. Nesu tuo,kuo mane laikote. Esu kitokia. Visiškai. Aš aktorė,vaidinanti savo gyvenime,naiviai laukianti pasisekimo kai kuriose srityse. Tai kvaila. Aš kvaila. Na kodėl tiek daug kalbu apie save? Kodėl tiek klausinėju? Juk tie klausimai beprasmiai,į juos niekas neatsakys. Ir ką? Gyvensiu sau nežinomybėje su savo tiesomis.

Noriu būti ta gera mergaitė. Ta,kuri buvo iki gimtadienio. Tokia keistai kvaila. Nebedaryt smulkių klaidų,kurios ateity turės didžiulę reikšmę. noriu vėl planuotis ateity su vienu žmogeliu. Bet nenoriu būti tokia,kaip jos. Tos,kurios nori mane padaryti bloga,kad mane sužlugdytų. Stengiuosi atsilaikyti. Stengiuosi būti savimi,o ne ta 'kieta motera'.

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą