2009-05-07


Kažkaip iš galvos neiškrenta Molen Ružas. Gi tą filmą mačiau gal 30 kartų,o kasdien vis labiau noriu pamatyti jį dar ir dar... Vėl pasigavau tą manijakišką ligą jam. O gal visgi ne filmo pasiilgstu? Gal tiesiog taip vadinamosios meilės? :D Jooo...tas klausimas sukėlė man didžiulę šypseną. Dabar sėdžiu prie kompiuterio išsišiepus ligi ausų. Mama mane vadina beprote,bet ar man tai turėtų rūpėti? :D Na bet tiek tos,pradanginsiu tajį šypsnį :)

Neiškrenta iš galvos dar ir tas įvykis prieš istorijos pamoką. Aš...atsiprašau jei ką padariau. Žinau,su manim žiauriai sunku ir šiaip aš bjauri,bet tikrai nuoširdžiai atsiprašau... Laikykit mane žvėrimi,gyvuliu,chuliganu,lydere ir t.t... Dėl to atsiprašau. Bet,paprašysiu daugiau to nekartoti. Na to įvykio,kaip prieš istoriją. Per daug sunku matyti skruostais riedančias ašaras ir negalėt net paguost.


Nebegaliu rašyti. Rašau tik tada,kai noriu išsakyti savo perdėtas emocijas į eiliuotą kalbą,bet dabar nebepavyksta. Galva pilna visko,o išsakyti negaliu. Nežinau nuo ko pradėti... Nors ir neturiu nuo ko. Visgi 'my gift is my sooong. Ant it's one fot you...':)

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą