2009-05-12


Šiandiena. Vau...Linksma. Tik spėju nusisukti,o jau didžiausias išsišokėlis gauna į skiauterytę. Išties džiaugiuosi,kad to nemačiau. Nenoriu kištis į tai. Visiems jau ir taip aišku,kad esu bailė,nepaisant to,kad turiu geriausią 'stogą' iš visų galimų.:) Na,bent jau taip manau. Kažkaip kvailai jaučiuosi,nes neįsikišau. Iš dalies tai gerai,bet vat...Aj,ką žinau.

Neseniai grįžau iš svečių. Buvau pas tokį mažą vaikutį. Jetau,net nemaniau,kad toks mažas padarėlis gali taip greitai pakeisti mano įsitikinimus ir pralinksminti. Kažkodėl jis visą laiką prašėsi ant mano rankų. Ir teko man jį visur nešiotis,žaisti su juo ir šiaip būti kartu. Man patiko. Tos jo nekaltos mėlynos akutės žvelgė į manasias,bandydamas kažką įžvelgti. Suraukęs kaktą žvelgė į mano rudus plaukus ir baltą rūbą. Ir man tai be proto patiko. Paėmė toks noras kuo greičiau suaugti ir turėti savo tokį pipirą dailiomis akutėmis.

Ką gi,neturiu laiko namų darbams,žiauriai noriu pažiūrėti euroviziją ir didžiulį mulkių suvažiavimą.:) Tad geriau lekiu pas panelę paduškaitę į sapnų karalystė. Gal ten sutiksiu eržilą ir vėl viskas bus kaip ankščiau:DD

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą