2009-05-13


Kvailumas. Nekenčiu šios savo savybės. Pastebėjau,kad pastaruoju metu ji pernelyg pradėjo reikštis. Fuck!:D Nenoriu būt durnė. O ką galiu padaryti? Juk nekenčiu naujovių. Esu senų pažiūrų žmogelis,kaip ir daugelis senolių.:D Nemanau,kad tai yra labai blogai,bet... Kaip ir minėjau,keistuolius šis pasaulis žiauriai baudžia.

Puikybė ir savęs išaukštinimas. Bl,kas sugalvojo tokius dalykus? :D Kaip nekenčiu,kad esu garbėtroška ir pasikėlusi kalė tai šakės. Atrodo,kad esu nuo savęs 'užsikaifavusi' duža,kurios bet koks judesys yra be proto nuostabus ir dėl to visi turi aikčioti. Bet tai kvaila.:) Vėl gi,tai persipina. Kvailumas ir kaifavimas nuo savęs. Vau...idomu kas ateity bus:D Gal egoizmas ir 'pochuizmas'? Na ne,jau geriau nesulaukt ateities,nei būt tokia atsipūtusia.

Ir išties pagalvojau apie savo zodiako ženklą ir jo aprašymą. Dar kartą. Negi visus vienodo ženklo žmones jungia kažkas? Kažkaip neįtikėtina. Nors ką žinau,jei nepažįstamas žmogus gali tiksliai aprašyti visas žmogaus savybes,imkime konkrečiai mano,tai gal tai išties tiesa? Tyliu. Kiek skaičiau,beveik viskas buvo tiesa. Netgi tai,ko nedrįstu ar nenoriu pripažinti. Tas pats kaip su žmonių nusisavinimu. Žiauru. Gi to sąmoningai visai nenoriu,taip savaime išeina...

Ką gi dar norėjau pasakyt... Visai pamiršau. Tas blaškymas ir šiaip dabartinė padėtis mane tiesiog virkdo. Tas 'naujas gyvenimas',nauja aš... Jei taip viskas klostysis,manau,kad ir per vasarą pasikeisiu. Iš kvailos mergiotės virsiu atsakinga asmenybe. Žiauru. Nenoriu to...Bet kol kas esu tam per silpna. Silpna pasipriešinti mamos valiai ir bet kokiai valdžios lemtingo sprendimo. O kas man daugiau lieka? Tik toliau gyventi ne savo gyvenimą...

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą