2009-05-03


Na ką...Pagaliau namie!:) Visgi supratau,kad esu gan stipri. Na ir baisi ar baugi,nežinau kaip geriau išsireikšti. Tai vat,ten nebuvo taip jau baisu kaip maniau. Ir pasirodo,kad drąsa visgi gerai išugdžiau. Bet gal geriau pasistengsiu viską papasakoti nuo pradžių.

Prieš įsėdant į mašiną maniau,kad nusišausiu. Važiuojant tai po truputį užsimiršo,bet kai jau privažiavom miesto ženklą maniau,kad širdis iššoks iš krūtinės. Turėjau apsimesti bebaime pasikėlusia kale,kuriai rūpi tik jos kailis. Ir pavyko. Ji pati pradėjo man šypsotis,šnekinti,siūlyti įvairius dalykus. Žinoma,aš nesipriešinau. Nuvažiavome į parduotuvę. Ten ji man pirko viską,ko norėjau ir ko nenorėjau. Ir labai gerai,išnaudojau ją. Grįžus namo,ji padarė man vakarienę ir t.t.

Kitą dieną kai visi dirbo,man sakė ramiai sau sėdėti vietoje ir laukti svečių. Na negalėjau nepadėti,tad užsiėmiau menkais darbeliais. Sulaukiau svečių,kurie mane labai nustebino. Net nesitikėjau,akd per dėdės gimtadienį mane pasveikins. Ir dar netgi gavau šampano!:D Visi puolė bučiuoti mane,bet pati pirmoji buvo mano pusseserytė. Kaip norėjau jai trenkt kad ne tas žodis,tik,gaila,buvo daug žmonių. Pirmą kartą dovanų gavau knygą. Tai tikrai įstrigs mano atminty. Puskytė su krikšto motina nepasiliko pas mus nakvoti,tipo nelygis. Bet man tai nerūpėjo.

Šiandien visą dieną pragulėjau ir prasideginau. Na ok,padariau visiems pusryčius,nes visgi mamyčių diena. Vėl pasirodė puskytė,bet ji labai slapstėsi nuo manęs. Ir nesistebiu. Jos vietoj ir aš taip daryčiau. Visgi iš dalies pati savęs bijau :D Tiesa,vos nepamiršau svarbiausio-JI atsiprašė! Na ne už tai,kad išvarė iš namų,bet už tai,kad buvo su manim negera šiandien. Iš to galima spręsti,kad ji jau pradeda mąstyti ką daro.

Išvada. Įveikiau save; Įrodžiau jai kas vadovauja; Prasiskolinau Aukseliui sidro; Ten buvo toks rojus,kad net atsibodo; Dabar mano rankos dega; Visgi esu baisesnė už patį velnią. Ir iškart kyla toks klausimas: gal aš ir esu velnias? :D

Dabar jau nieko nebijau. Esu stipresnė nei kada ankščiau. Stoviu tvirtai ant žemės ir žvelgiu į ateity. Ir visiškai gerai. Manau,,nusipelniau to.

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą