2009-05-10


Meilės sukurta,
Dievo paliesta,
Mylėti sutverta,
Grožio apipinta.

Saulės lepinama,
Mėnulio ginama,
Lietaus prausiama,
Vėjo džiovinama.

Akmens suprasta,
Medžių apsupta,
Gėrio kupina,
Bet visiškai vieniša...

Niekieno nemylima,
Bangų supama,
Visiškai paprasta,
Kaip ir ši diena.



Kaip po ilgos pertraukos tai visai neblogai.:) Vis dar manasis pieštukas geba rašyti nesąmones. Nors reiks kada jį perlaužti,kad nebegadintų popieriaus ir grafito. Tai vat,sudėjau keverzonę iš vos kelių žodžių,bet nuo to man truputį geriau. Tai vienintelis būdas,leidžiantis man išsakyti visą kas mane kankina. Rašymas. Kad jūs žinotumėt kaip tai sunku... Na ne,bet kas moka nusipaistyti ir panašiai,bet vat rašyti protingai... Netgi tokiai kvailei kaip aš išeina kažką gražaus suvelti.:D

Kvaila ir vaikiška,bet pažiūrėjus kelis filmus prisiminiau,kaip ankščiau tikėjau meile. Ir iš naujo patikėjau. Akys dega ieškojimu ir aistra. Na gerai,dar ir didžiuliu noru. Jau radau tikrąją meilę krepšiniui,bet to šiek tiek maža. Ok,dar ir radau meilę draugams :P Bet ne to noriu. Nors šiaip vistiek niekam nerūpi mano nora,tad geriau dustu :D

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą