2009-05-09


Gaila,vakar nespėjau aprašyti to mėnulio,kuris visą naktį apšvietė mane. Jis buvo toks didžiulis ir nekaltas,savo šviesa norintis mane pamaloninti. Ir pamalonino. Pasijaučiau kaip žvaigždė,stovinti ant scenos,apšviesta žibintų šviesa. Geras jausmas,tik,gaila,scena ne man. Na nieko. Mano vieta jaukiuose namuose su vaikais ir,tikriausiai jei viskas vyks pagal planą,rūpestingu bei mylinčiu vyru. Tai jau nebe planas,tai gyvenimo tikslas.:) Nepavadinčiau to svajone,juk svajonės dažniausiai būna tokios vaikiškos ir dažniausiai neįgyvendinamos. Pamiršau kaip reikia svajoti. Nėra tam laiko. Dabar visai kitokie rūpesčiai ir norai nei ankščiau. Žiauriai nenoriu to... Na suaugti. Kvaila,bet teks. Teks būti žmona,mama,teta,krikštamotė ir t.t. Na taip,iš dalies noriu to,bet neee... Neverta keisti į vaikystę.

Atsirado nenuvaldomas noras youtube'je susirasti tajį tagno iš Moulin Rouge. Tas šokis,ta daina kažkiek panaši į mano gyvenimą. Į mano meilę ir jausmus.

First there is desire
Then... passion!
Then... suspicion!
Jealosy! Anger! Betrayel!
Where love is for the highest bidder,
There can be no trust.
Without trust,.
There is no love!
Jealosy.
Yes, jealosy...

Gryna tiesa. Galit sakyt,kad esu išpaikusi nevykėlė ir nežinau kas yra iš tiesų tokie dalykai,bet tai būtų tikras melas. Kai dabar pagalvoju apie tą vadinamąją meilę,paima juokas. Tikiu ja...Na tiksliau tikėjau,kol mama neįrodė man,kad jos nėra. Bet visgi aš naivuolė,tad vis dar širdy tikiu. Toji tuomet laikyta meilė... Ji buvo apipinta melu,geismu,aistra,pavydu ir išnaudojimu. Tai ar verta mylėti? Ar verta aukoti savo kūną,kad kažkas kitas jaustųsi gerai? Jaustų taip vadinamąjį malonumą. Tai gyvuliška.

Pavydas. Nekenčiu jo. Esu žiauriai pavydi,ypač kai kas liečia mano nuosavybę. Kartais net žmones nusisavinu. Oj,šitą jau seniai daug kas pastebėjo,bet nieko sau negaliu padaryti. Tenoriu būti laiminga,bet pavydas... Kiša koją santykiuose. Juk nieko blogo nenutiks,jei jis apkabins kitą ar jai nusišypsos,o aš negaliu... Negaliu ir viskas. Visgi vėl kartosiuos,bet aš kvailė. Kvailė,kurios čia nereikia...

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą