2009-05-16

Ir vėl grįžta liūdėsys...


Nesuprantu kas dedasi. Nebegaliu patikėti niekuo. Prasidėjo pykčiai,beprasmiai ginčai. Kaltinimai. Iš tiesų maniau,kad kliošė žiauri,bet,pasirodo,klydau. Nebegaliu čia rašyti ką manau ar šiaip apie save,nes žinau,kad tai bus prikaišiojama man. Kažkaip pasidaro žiauriai linksma,kai gaunu į galvą už nieką ir už tai dar pati esu kalta. Aj jo,arba gaunu galvon už tai,kad iš savęs pasityčioju:D Vat šitas tai žiauriai geras. Negana to,dar susipykau su dvejomis draugėmis. Lyg to būtų maža,viena iš jų žaidžia žmonėmis. Tiesiog fantastiška.

Nesuprantu. Tai man reikia nebeturėt savo nuomonės,kad būtumėt laimingi? Jei nesakau atvirai kaip yra-blogai,jei sakau-irgi blogai. Pasakykit-ką man reikia daryti! Visą ką darau ar pasakau yra negerai,jei išvis nieko nesakau-dar blogiau. Bl,negaliu šnekėdama tylėt,arba neišsakyt sakydama. Apsispręskit,po galais!!!

Kaip Tėtis pasakė: "Tau dar ne px dėl to? Man jau seniai vienodai." taip kažkaip privertė susimąstyti. "Juk viskas pirmadienį jau bus tvarkoj,tad nepergyvenk.". Bet kažkaip neįtikėtinai skamba tai. Na žinau,galbūt,bet viskas nebebus kaip ankščiau. Neklausk kodėl. Paprasčiausiai. Negaliu turėti nuomonės. Ir vėl į mano blogą grįžta liūdėsys. Žudo.

Nežinau kas dėl to kaltas...Tikriausiai aš. Geriau dingstu iš čia. Bijau padaryt dar ką ne taip ir likti dėl to kalta. Visgi aš turėčiau būt prie klasės taip vadinamųjų 'žvaigždžių',o ne prie jūsų.:) Va,ir pasakiau tai,ką norite girdėti iš manęs. Ir visgi esu geras atpirkimo ožys...

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą