2009-04-23


Tai jooo...sakei man parašyti kažką,net nesvarbu ką. Tai ir rašau:D Gyvenu palyginti gerai,na ta prasme turiu stogą virš galvos ir kuo užkimšti gurgiantį pilvą.:) Kol kas esu švarutė ir nedvokiu kaip kalnas kojinių:D. Manau,tai dar gerai. Kalbant kaip jaučiuosi viduje tai gal geriau nereikia...Kažkoks totalus sąmyšis. Aukseli,gal čia man menopauzė,o ne Tau? :D Dah...kas darosi su manim? Jaučiuosi kaip nesava. Lyg kažkas būtų apsigyvenęs manyje. Kažkas negero ir nemielo.

Iš dalies labai laukiu vasaros. Aukseli,vėlgi žinai kodėl:) Manau tai išeis man tik į naudą. Nesakau,tikriausiai jau pirmąją savaitę nebegalėsiu gyvent be jūsų,bet būsiu toli nuo čia,už 245km... Žinoma,jūs atlėksit į mano rojaus kampelį:) Vat tada pagyvensim: matysimės su jūra kiekvieną dieną,Saulę lydėsim jūron,šėlsim toje J.Basanavičiaus gatvėje,kartu gulsim-kartu kelsimės.:P Jau nekalbu apie mamos "siaubo namą":D O jetau,va čia tai baisu. Bet koks drąsuolis išsigąs susidūręs su tuo. Geri prisiminimai,kai puskė slėpėsi po kaldra :D Prisipažinsiu,buvo ŽIAURIAI baisu:D bet visgi norėčiau pakartoti.



Tai vat,dabar kreipsiuos į vieną brangų žmogelį,kuris labai pyksta ant manęs.:) Gražuole,sakiau,kad sunku su manimi. Tu netikėjai. Mane reikia gerai suprasti. Suprantu,Tu labai stengeisi,bet jei dar truputėli pasistengtum-tikrai pavyktų. Juk net ir akmenis galima prakalbint:) Ir norėčiau atsiprašyti jei įžeidžiau ar pan. Žinau,kad net neskaitai ką rašau,bet nuo to man truputį bus geriau:) Tu nenori kalbėti su manimi,o vertėtų... Nesu žvėris kaip atrodau,po kieta išore slepiasi švelnus padarėlis. Tad prašau...

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą