2009-04-27


Jooo...Paprasta diena,aš-paprastas žmogelis joje. Ilgai nerašiau čia,dėl to buvo labai negera... Atrodo toks kvailas dalykas tas rašymas į kažkokį internetinį blog'a,o iš tiesų negaliu be to gyventi. Keista. Ilgai nerašiau,nes...Turiu tokį durną dalyką-principus. Žinau,Aukseli,kad nekenti kai juos demonstruoju,bet taip jau išmokė likimas.(ar tiesiog senosios draugytės) Tai vat. Vėl gi pradėjau po truputį rašyti.:) Na žinau,kad pasauly be mano nesąmonių dar ir taip sočiai šloamšto,bet kažkas verčia mane eiliuoti savo būseną bei jausmus. Ir gerai. Nemėgstu likti viena su savo skausmu ar džiaugsmu. Negaliu tiesiogiai išsakyti jausmų. O kas gi belieka...Rimuoti!:D

Principai. Na nepyk,manasai Aukse,bet juos turiu. Ir gan nemažus. Stebiuosi kaip nesivargindama nusileidžiu Tau kai pradedam ginčytis dėl nereikšmingų dalykų. Taip nebūdavo. Dingo noras įrodinėti savo kvailas tiesas,bet principai išliko. Iš dalies kartais jie geri.:) Bet tik iš dalies:P Na aš atsiprašau jei dėl to kas nukentės. Visgi nesu protinga-nepagalvoju prieš darydama ar sakydama.

Kažkaip pasidarė įdomu pasiskaitinėti apie mano zodiako ženklą ir jo savybes. "Jų ypatingas santykis su augalais-tarp jų dažnai pasitaiko mylinčių gėles." Am...joa. Dievinu gamtą.:) Saugau ir tausoju visa kas gyva. Toliau... " Jaučiai yra stiprūs ir teisingi,tačiau jie gali būti pavydūs bei perdėtai rūpestingi." Vat šitą tai daug kas gali patvirtinti :D Dėl jėgų tai tyliu,neturiu jos daug. Toliau...Teisingumas. Nekenčiu netiesos ir melo,tad šitas taip pat tinka. Rūpestis. Manau tai viena mano bjauriausių savybių. Pavydas. Iš dalies esu pavydi,ir ganėtinai nemažai. Bet to galbūt neparodau:)

Na ką,užtenka tų plepalų apie mane,geriau papasakosiu ką šiandien nuveikiau (jau tikrai jaučiu,kad tuščiažodžiauju). Pradėkime rytu. Kažkaip neįprastai "sublūdijau" ir tik nuskambėjus žadintuvui šokau iš lovos ir nubėgau į vonią. Vėlavau į autobusą. Pirma pamoka buvo nuostabi,nes joje sėdėjom gal tik kokias 20 minučių. Dalį nieko neveikimo praleisiu. Prieš dailės pamoką išsipaišėme pastelėmis. Bliot,buvo linksma :) Tiesa,sužinojau,kad grįžo mano sesius :P Atrodo mes tiek mažai bendraujam,o taip žiauriai jos pasiilgau... Kaip gerai,kad jau ryt susitiksim.

Visgi baigiant šia nesąmonę norėčiau pasakyti,kad beprotiškai žiauriai jaučiuosi. Nežinau kodėl. Kažkas blogo tūno manyje ir graužia iš vidaus. Bijau tik kad negrįžtų senosius mintys apie...dingimą. Dah,geriau baigiu,jau taip negera.

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą