2009-04-06


Ši diena legendinė. Nesuprantu,kodėl ji taip elgiasi. Nenoriu to. Nu bl*t nu. Per tokias nesąmones kenčia kiti žmonės. Ne,nevardinsiu kas tokie,manau tai labai ilgai truktų,visgi sąrašas būtų gan ilgas. Tačiau faktas-tokių žmonių nemažai. Tikriausiai niekas nesupras to mano noro nieko nenuskriausti,neskaudinti ir t.t. Ne naujiena likti nesuprastai,visgi pastaruosius aštuonis metus manęs niekas nesuprato :) Bet ne tame esmė. Noriu pasakyti,kad to nereikia. Per tave jaučiuosi dėl to kalta. Kalta dėl tavo veiksmų. Bl*t,tai gal man dingt iš čia,kad tai nesikartotų? Jau pradeda nervint. Negi rimtai taip trokšti manęs? Išvis,kas visiems darosi? Žinau,uždavinėju per daug klausimų,visas gyvenimas man kaip vienas didelis klausimas. Dėl tų klausimų jaučiuosi kaip prieš gerus 10 metų,kai visko klausinėdavau. Vos tik pamatydavau tai,kas man neaišku-paklausdavau artimiausio suaugusiojo to priežasties. Po kiek metų klausinėjimo pati sau paaiškindavau įvairių veiksmų priežastis. Kad ir kaip nebesveikai būtų keista,to taip nepaaiškinčiau kaip tada. Net mylimiausioji teta,grįžusi iš JAV po 10 metų prisiminė,kad buvau kodėlčiukas :D Miela.

Tai vat,norėčiau grįžti prie tos nelemtos temos. Fuck,negerai jaučiuosi. Ne vien dėl to,dar dėl senų prisiminimų,kurie užplūdo mano kvailą galvą. Ne,apie tai (kad ir kaip būtų gaila) nepasakosiu,būtų kvaila. DAugiau nebenoriu tokių nesąmonių,tebunie pasaulis būna gražesnis. Pradėkime nuo savęs.

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą