2009-04-08


Ir vėl beveik niekuo neypatinga diena. Tiksliau šiuo tuo skiriasi- neturiu žynių iš savo Aukselio. Žiauriai keista,kad dabar,kai rašau čia,mes nesusirašinėjam. Nepatinka man naujovės. Deja,turiu laukti...Laukti kažko,kas lieps man pirmai visą tai pradėti. O laukimas ir nežinia žudo. Tebūnie. Visgi reikia ir man pasikankinti,gi tiek negero esu pridarius,tai reikia ir man pakentėt :) Esu blogas žmogus >:) Nenuostabu,kad neturiu draugų. Tikiuosi ateity nebebūt tokia,reikia šiek tiek pasitaisyti į gerąją pusę.

Buvau pas tėtį. Tikėjausi pamatyti savo mažąją sesutę,bet,deja,jos nebuvo. O gaila. Labai jos pasiilgau. Na bet ne apie tai norėjau pasakyti. Tėtis mane veikia nerviškai kai manyje randa vienus minusus ir dėl visko kabinėjasi. Tai jam nepatinka mano ilgi nagai,tai auskarai nesiderina,tai nemoku žaist kašės. Dar prikaišioja,akd neturiu vaikino. Nesuprantu,koks jam skirtumas ar turiu draugą,ar ne? Vistiek jam nesakyčiau tiesos apie jį. Jis gi manęs net nerengia. Tai koks jam skirtumas mano asmeniniai reikalai? :D Net juokas paėmė. Šiandien truputį padėjau tau tvarkytis,visgi man nesunku. Po vakarykštės dienos buvai geras. Ir gerai. Atleisk,bet niekad nebūsi man artimas. Žinau,esu tavo kopija,bet manęs tai nejaudina. Dėkoju tik už seserį.

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą