2009-03-29




"Atleisk,bet man nereikia panelės...O tu man patinki."-šie jo ištarti žodžiai įstrigo gyliai širdyje. Na koks tu įdomus. Jei nori-imk,nenori-tai net negalvok apie tai. Berneli,gi skaudini mane :) Šiaip nežinau kodėl man taip tavęs reikia. Juk tu toks mulkis ir nevykėlis :D O man vistiek reikia...Nesupratau ko norėjai po tokių žodžių prirėmęs prie sienos ir bučiavęs mane. Gal tik vieno vakaro nuotykio? Jooo....linksma tai ne tas žodis. Man atrodo,kad per naujuosius sakei tiesą. Todėl ir leidausi. Šiaip tiesą pasakius tokiame stovyje nelabai ką kito galėjau pasirinkti :) Kiek pamenu tai man patiko. Dar prisimenu,kai ėjom pasitikti susikibę už rankučių. Žinoma,to aš išsireikalavau iš tavęs,nes ne naujieną,kad tu nedrąsus :P Bet visgi kai ką negero palikau tau ant kaklo >:) Tą tai ilgai nešiosi. Tu mielas. Leidai miegoti ant tavo peties,apkabinai,išklausei mano nesąmonių ir t.t. Tai aš kvailė,per daug noriu. Nelemta man mylėti. Nežinau kodėl taip mane trauki. Žinau,dabar rašau kaip pirmą kartą įsimylėjusi trečiokė,kuri nežino ką daryti. Nors išties nežinau. Na būk geras,pakeisk savo nuomonę apie pasakytus žodžius :)

P.S. Sorry už sulaužytas kambario duris :)

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą