2009-03-14


Na ką gi,sakei man neberašyti taip liūdnai,nes tau ten sėdint sunku skaityt tokias mano nesąmones :) tai pradedu :D Mano kambarys pilnas saulės spindulių,karšta nežmoniškai :) Katik prisiminiau tą įvykį maximoj su Aukselio telefonu :DD taip,aš tikrai jaučiau ką padariau :D bet buvo tikrai linksma,kai atkėliau visas degtukų dėžutes kad ištaukčiau mobiliąją plytą :D Tas tai gerulis :D Dar prisiminiau,Tomyti,apie rudas užuolaidas ir limpančias virtuvės grindis :D bliam...geras :D Saldumynų prisipirkom tik už 38 litus :D kai dabar pagalvoju tai mes buvom išprotėję,kad pinigus mėtėm kur tik papuola :D bet sutinku,buvo linksma :D Dar geras buvo per chemijos pamoką kai laukiau apsireiškimo :D jooo...chemijos pamokos legendinės :D Per LKF finalus iš alaus ir krepšinio mėgėjų prisišaudėm naujo bazaro,pavizdžiui "Rukyk!" arba "rūrink valsą" :D neee...va čia tai suprantu,kad žmonės prikolina ir juokauja :D visiems tokiem įvykiams įvardint neužtektų visos paros :D tad geriau nebegaišiu laiko ir toliau juoksiuos

Jei labai norite dešinėje galite išvysti mano besišypsantį šunį :DDDD

1 komentaras:

  1. God... Kada tu to įvykio Maxej neatsimni :DD
    Bet vis dėlto geriausias buvo "Rytas pydarai!!!":D

    AtsakytiPanaikinti