2009-03-15


Visgi pochuisto pasaulis fainas :) Viskas visiškai vienodai,nerūpi nei draugai,nei jų jausmai,nei santykiai :) Tik,gaila,neišeina visiškai padėt ant visko. Bliam,reikia taisytis į blogąją pusę. Tebunie nebūna nieko švento >:) Gal rimtai geras jausmas užlieja skaudinant kitus? :D Am...reiktų kada pamėgint. Gyvent tik dėl savęs ir būt beviltiška egoiste. O kodėl gi ne? Gi turėtų atsirast tokių idiotų kaip aš dabar ir darytų viską,kad tik man būtų geriau :D Tipo nefaina? :D Klausimas vertas milijono >:) Geriau kol kas nekvaršinsiu sau galvos dėl to. Pom man :)

Šiandien buvau susitikusi su tokiu vaikinu ir,manau,jį labai išgąsdinau.:D Na negi aš tokia baisi? :D Jetau,pamačius jį buvo galima pagalvot,kad aš jį mušiau ar ką kito dariau :D Įdomus žmogelis. Bet kokiu atveju dėkui už ledus ir pasivaikščiojimą po Akropolį:)

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą