2009-03-07


Koks mielas tas pavasaris! :) Taip gera kieme,saulė šviesdama pro langą apšviečia visą mano kambarį. Visur skamba pavasariška muzika,vyrauja linksma pavasariška nuotaika :) Tie sniego likučiai man neduoda ramybės. Galėtų greičiau ištirpt :) Jau noriu po kiemą bėgiot marškinėliais trumpomis rankovėmis ir maudytis karštos saulės spinduliuose. Pabodo ta balta žiema ir pilka rutina,noriu baigti ką pradėjau. Tiksliau noriu viską padaryt kitaip nei pradėjau ir dabar yra :) Kaip ir kažkada sakiau "Turiu viską keisti.Taip pat ir save.". Tai ką,ateis vasara ir teks imtis darbo :D Net neįsivaizduoju nuo ko pradėt. Negalėsiu tik vieno dalyko: atleisti jai... Nežinau kodėl. Gal vaiko širdžiai per daug sunku suprasti kodėl suaugusieji taip elgiasi? Jaučiu kaip po truputi lieku viena. Tai sakant prieinu prie vienos išvados,tik nesinori jos garsiai ištarti. Kai tai pasisakysiu sau viskas bus baigta,beliks tik trauktis iš čia. Nenoriu to. Žinau,šneku nesąmones,niekas negali patikėt,kad aš taip galėčiau,tačiau esu per silpna tam. Esu beveik viena. Jei ne kai kurie žmonės,galutinai palūžčiau. Ai,koks skirtumas... :) Sorry,bet jai neatleisiu. Nepriversit. Nei jai,nei mamai. Ech,naivuolės :D

Rašau tokias nesąmones apie kurias niekad nesu pagalvojus iki šiol :) Šiąnakt viso labo miegojau vos 3 valandas :) Gashh...kas mane naktį spardė? :D Neklausykit manęs kaip ir visada,juk aš tik Vika :) Pavasaris nugalės viską,netgi kelnes :D :D :D

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą