2010-07-03

Summer.

Pagaliau po tokios ilgos pertraukos mėgaujuosi tikra vasara. Pagaliau jaučiuosi laiminga ir pilnavertė draugų tarpe. Keista,bet viskas visiškai kitaip,nei buvo iki šiol. Turbūt nesigaili to,taip? :) Aš taip pat. Nebegalvoju apie tai,neįžvelgiu tame savo kaltės ir išvis-koks skirtumas :D Gyvenimas eina toliau,net jei kažkas susimovė. Kažkaip neįmanomai keistas pasidarė mano gyvenimėlis. Atrodo,jau tokia didelė,atseit beveik suaugus,bet,vat,elgiuosi ne visiškai pagal skaitinį amžių. Ir džiaugiuosi dėl to,pagaliau šypsena puošia mano negražų veidą,kuri kompensuoja nusvilusius nuo party time. Gaila,bet sprogo kamuolys. Ne bet koks,rožinis. Tačiau net ir jis išnyko linksmai,net nejaučiau nuoskaudos dėl veterano netekties. O jis buvo mielas.↲Manau,pakanka apie visą tai. Manau,nieks nesupras,ką norėjau pasakyti. Manau,niekas neskaito,ką rašau. Manau,jei ką,visuomet rasiu laiko pokalbiams. Nes aš esu. O tavęs nėra. Jau nebėra. Tik beprotiškai įdomu,ką Tau reiškiu. Įdomu,kas dabar rodo savus principus. Ir išdrįsk sau pripažinti,kad neesi tokia ideali,nes Tu tokia pati,kaip ir aš-dviveidė. Susimąstyk!

8 komentarai:

  1. Skaityti skaito.
    ir jokie čia principai.
    Tik vis dar skamba galvytėj "NX tu ją atsivedei", kai turėjom eit visos trys.
    O čia jau ne mano kaltė.

    AtsakytiPanaikinti
  2. Džiugu,kad skaitai. Sorry,bet Tavęs net nejaudina visa tai,ta prasme gerai kaip yra ir nieko nedarai. O tai jau kaip ir principai.

    AtsakytiPanaikinti
  3. Ne aš pradėjau. Todėl ne aš turiu žengt žingsnį ir atsiprašyt.
    Ir ne tau mane "nx" siuntinėt.
    Jaudina? Nejaudina? Dar mano mintis skaityt pradėjai? Nežinai nei ką aš galvoju, nei ką aš jaučiu, todėl nekalbėk apie tai, kas mane jaudina ar ne.

    AtsakytiPanaikinti
  4. Tave siunčiau?! Nu laba diena. Tik nesuprantu už ką turiu atsiprašyti-už tai,kad laikiausi susitarimo?

    AtsakytiPanaikinti
  5. WTF?? Kokio susitarimo?
    Klausyk, jei pernelyg bijai normaliai aiškintis, kas ir kaip negerai, ir vis dėjuoji, kokia aš netobula, dviveidė ar whatever, NEATSIPRAŠINĖK. Man nieko iš tavęs nereikia. tau, greičiausiai, iš tokio sumauto žmogaus irgi. Ir nesiruošiu daugiau rašinėtis per blogger. Norėsi - išsiaiškinsi. Nenorėsi - man jau nei šilta , nei šalta. Visi žmonės mano gyvenime tik tušti urvai.

    AtsakytiPanaikinti
  6. Kodėl būtent aš bijau?? O pati kur? Kodėl tik mane tai turi dominti,kaip ir visada? Nežinai,ko man reikia,tad ir nesakyt. Tai tiesiog vaikiška. Kažkaip,žinok,jau bijau,kad pradėsi bėgti,jei ir parašysiu,nes taip nekart buvo

    AtsakytiPanaikinti
  7. Nes ne aš kalta, kad užsiraukei iškart pamačius mus abi? Nes ne aš kalta, kad turėjom būt tryse, o aš tą trečią ėmiau ir atsivedžiau? KAIP IR VISADA?
    Klausyk. TAIP - aš nežinau, ko Tau reikia. TAIP - aš nesakau. Jau seniai, niekam ir nieko, ir todėl pasipila priekaištai. O vaikiškas žmogus esu, žinoma, aš, nes nesugebu užaugt, nes į viską žiūriu per daug pesimistiškai, nes AŠ VISKĄ PRADĖJAU.
    O jei darai - nebijok. Jei bijai - nedaryk. O man jau bepigu kas ir kaip. Manau, Tau taip pat, tik sau dar to nepripažįsti. Nors - who cares! - aš dviveidė vaikiška pamišėlė. O jei bėgu, vadinasi, laikai per stipriai. Nors - forget about it. Mano ranka nepakils.

    AtsakytiPanaikinti
  8. Pirma,aš nepykstu. Antra,mes tarėmės eit kur? Kada? O kur tuo metu buvai? Deja,į paskutinį klausimą negaliu atsakyti,nes liepei nesigilinti. Taip,laukiau ten daugiau nei pusvalandį,o,pasirodo,kažkaip ir namo kažkam reikėjo. Tai nafik nesakei,kad Tu užsiėmus? Ir nereikia tų mano žinučių interpretavimų ir taikymų sau-juk rašiau,kad nesusigaudysit. Žinai,buvo pikta po tiek laiko ir kelio per lietų,bet ką padarysi. Man nieko nereikia,tik trupučio teisybės,taikos ir nereikalavimo atsiprašyt už kažką,ko dar pati nesugalvojai. Ačiū. Mano nr žinai,jei reikės.

    AtsakytiPanaikinti