2009-10-10


Susipykau,ir net labai. Tikriausiai net nenutuoki su kuo. Tai tikrai neaukštoji matematika,paprasčiausiai susipykau su savimi :) Dėl traumos,nes negalėjau pavaryt ir dėl per mažo užsispyrimo laimėti. Mano keliai mėlyni,koja ištynus ir taip pat mėlyna,kitos kojos piršto negaliu pajudinti. Nutrinti padų mozoliai. :D Žinau,manot,kad tik verkšlenu ir šiaip esu visiška nevykėlė toje srityje. Ir gerai manysit. Nes "blogam šokėjui ir 'kamuoliukai' trukdo" :D Tai vat. Šiaip tikrai stengiuosi bent atidirbt gynyboj,nes nespėju greit subėgiot su 1,5/2 kojos. Bet nieko,stengsimės trečiadieniui >:D

Ką gi pasakius tokio 'neverkšlenančio'? :) Am... Aš fuksas! :D Dėl krikštynų (kaip ir visi dabartiniai antrokai),dėl istorijos kontro,muzikos klausymo ir lietuvių 'apklausėlės'. Ir ką jūs man? O gi nieko. :D Jei per du kartus nesugebėjo manęs nužudyt,tai tikrai neparklupdys kontroliniai. :P Bijau prisišnekėti,tad beldžiu į medinį stalą tris kartus. Tik dėl atsargos. :)

Mano beprotė širdis kvailioja ir,kaip niekad,neklauso manęs. Pradedu manyti,kad ne ji mano,o aš jos. :D Kenkia ji man savo kvailais pasirinkimais,kaskart pagal sezonus. Labiau patiko,kai buvo: "Ledinę širdį aš turiu,
Ir ja mylėti negaliu.
Manau,kad meilė-tai klaida
Ir nemylėsiu niekada!!!!!!!!"
O dabar... Tiesiog,baisu. :) Kažką ir veikia,tik jau visus metus. Pavydi manęs net pliušiniam meškučiui,su kuriuo tik dalinuosi lova naktimis. :D Vargšas jis,dažniausiai atsikelia rytais ant žemės. :D Nors jo pasirinkimas su kuo miegoti :D :D :D



P.S. nepykit jei žinutėse kartojasi paveiksliukai. :)

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą