2009-03-01


Tai ką,jau pavasarėlis! :D Namuose skamba pavasariškai linksma muzika,norisi šokti ar lėkti laukais :D Tik,gaila,dar už lango sniego iki kelių. Toks geras jausmas užplūdo širdį. Gera ir linksma nuotaika vyrauja bute :) Bet pavasaris verčia susimąstyti. Kaip greitai bėga laikas... Atrodo dar neseniai ėjau į rugsėjo pirmąją,o dabar jau mokslo metai eina į pabaigą :) Ne,nesigailiu,kad išėjau į kitą mokyklą ir į visai naują klasę. Visgi pradedu suprast kas ankščiau buvo tikra,matau tai,ko ankščiau nenorėjau matyt. Pasidaro gaila to veltuj iššvaistyto laiko apgaulėje,to tikėjimo kitais ir visapusiško atsidavimo kitiems be atsako. Ai...kas buvo-tas pražuvo,reikia gyventi dabartimi ir ateitimi :)

Tas išėjimas kitur man lyg pavasaris. Viskas keičiasi. Skaudu,bet geri dalykai reikalauja pasėkmių :) Jaučiu kad pasikeičiau :) Tik išliko vienas vardas,kuriuo mane įvertindama pavadino buvusi geriausia draugė :) Tas vardas man primena kas esu,nors kiek jis atspindi mane nežinau. Tuo vardu mane vadina tik vienas žmogelis,kurį be proto gerbiu ir myliu :) Gi žinai,kad be tavęs aš niekas :) Jei Tu-tai ir aš! :)

Tikiuosi,kad pasavarį mano pasaulis pasikeis ir viską matysiu su spalvomis :) Koks vis dėl to sunkus gyvenimas kai tu 93 :D :D :D

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą