2009-03-22


Tai ką gi,per tas dienas kai čia nereiškiau savo kvailų minčių spėjau labai pasikeisti. Ne,nenusipirkau suknelės ir aukštakulnių :D Paprasčiausiai įsimylėjau. Kad ir kaip būtų keista,bet tai tiesa. Eina sau... Noriu,bet kartu ir nenoriu to :) Neturiu laiko net sau,tai gal rasiu jam?

Kalbant apie jį tai jis man ne naujiena :) su juo jau draugavau pora kartų,bet nesėkmingai. Na ir? Visi klysta,tačiau bando ištaisyt klaidas. Jis labai pasikeitė. Išgražėjo,paaugo. Pamenu kai paskutinį kartą jį mačiau jis buvo kitoks :D Per naujuosius jis man prisiekinėjo meile ir panašiai,bet į tai nekreipiau dėmesio,bet dabar... Noriu jo :) Žinau,elgiuosi kaip pirmokė: nieko jam nesakau,bijau,kad jam nepatinku nors visi tikina kad patinku,laukiu jo sms ar susitikimo :) Prisiminus tuos laikus,kai vaikščiojom susikibę už rankučių, paima juokas :D Neklausk,nežinau kodėl :D Bet noriu to. Nusispjaut man į tuos rekordus,esu žmogus :P Ech...ką bandau apgauti :D Aš jį įsimylėjau iki ausų,nes jis paprastas ir mielas :) Patiko man jo meilė :) Noriu... Gali nepriminti,žinau,kad norėti neužtenka,reikia ir galėti. Bet manau galiu :) Jei tada sugebėjau jam visiškai apsukti galvą,tai kodėl dabar negaliu? :D Manau turiu šansų :)

Esu idiotė. Kaip galėjau įsimylėt? :D Bliam...Dabar svaigstu kaip visiška mažvaikė apie jį ir meilę :D Negi jis turi tokį poveikį man? :D fuck...Reikia kažką daryti. pie tai žino tik vienas žmogus,o kiti tikriausiai mano,kad aš jau tikrai išprotėjau :D Pamiršau net meilę krepšiniui... Aj,px man :DDD

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą