2009-03-26


Na ką,pavasaris! Tai tikrai pajutau savo kailiu. :D Reikia jo,nors iki šiol nereikėjo,nebenoriu mokytis,nors iki šiol norėjau,nebenoriu būt namuose,noriu bėgti ir rėkti kokia aš mulkė,nes įsimylėjau jį :D Kadangi greitai atostogos,tai,tikiuosi,kad išveš mane mama pasiganyt į mišką :D visai sutikčiau nulėkt su dviračiu į Berčiūnus. Ten man primena senus gerus laikus,kai vos ne kiekvieną dieną lėkdavom ten :) Noriu prisiminti tik tai,kad buvo linksma,bet ne su kuo ten buvau.:) Iš tiesų nenoriu daugiau turėt nieko bendro su tais žmogeliais. Ar aš taip pasikeičiau,ar jiems kažkas nutiko? Aj...tebunie kol kas tai telieka paslaptyje.

Išties labai nustebau,kai įsijungusi kompą pamačiau prašymą į kontaktus. Tai buvo ji. Ta,kurios nebenoriu pažinoti. Nesupratau tavęs būdama maža,nesuprantu ir dabar. Visuomet turėjau būti gera,pavyzdinga mergaitė pusseserei,bet kažkodėl už tai vos tegaudavau vieną ledų porciją už 30 ct,kai ji gaudavo 3 porcijas po 2 litus. Visada mane girdavai,kad aš gera,padedu mamai,varydavai ant pusseserės,kad ji žvėris ir turi imti pavyzdį iš manęs,bet kažkodėl naktį,svetimame mieste iš namų išspyrei mane. Dar dabar niekaip negaliu suprasti kodėl...Nepyk,bet to tau mano vaikiška naivi širdis negalės atleisti. Neatsiprašinėk,joje liko neišgydoma žaizda. Nereikia to,ką žadėjai duoti. Visko pasiekiau pati. Supratau kas yra užsidirbti tam ko noriu,kuo galiu tikėti ir ne. Užgrūdinai tuo mane. Dabar galiu būti dėl to stipri,daugiau nežaisi manimi:P

Vaiko širdis sužeista,dingau iš vaikų pasaulėlio.:) Kad ir kaip būtų apmaudu,bet...telieka laukti keleta metelių kada galėsiu laisvai sau viena gyventi kažkur :) Nesvarbu kur,svarbu kad kuo toliau nuo tavęs ir tavo melagysčių... Supratau,kad ateity nebūsiu tokia kaip tu-bejausmė juoda butybė,kuri nieko taip nemyli kaip save...

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą