2009-02-24

Tau...:)


Skiriu Tau šią rašliavą,nes be tavęs nebeįsivaizduoju savo gyvenimo :) Tu žinai apie mane daugiau,nei aš. Tu mane supranti net kai aš nesuprantu savęs... Tu žinai kaip man pakelti nuotaiką,taip pat žinai pravardę,kurią dievinu :) Negaila Tau nei laiko,nei jėgų,žinau,kad Tau negaila man nieko :) Už tai Tave be proto gerbiu. Nekartosiu,kad myliu,nemėgstu švaistytis tokias gražiais žodžiais,Tu pati žinai apie tai :) Myliu Tave tokią,kokia esi... Nerūpi man kaip Tu atrodai,jei dėl to kompleksuoji,žinai,kad esi mano Aukselis :) Žinai,kai man sunku ir paprotini mane prieš darant lemtingus sprendimus :)

Sorry,kad nesu tikra draugė... Patikėk,stengiuosi. Turėjau tada būti su tavimi,to sau negaliu atleist. Sorry,kad esu įkiri,šiurkšti,negera ir t.t.... Tai galėčiau tęsti visą naktį. Nepyk,jei ką padarysiu ne taip. Prižadu,stengsiuos visada klausyti tavęs.

Prisimink visiems laikams:"jei Tu-tai ir aš"!!! Neblefuoju,patikėk manim :P

1 komentaras:

  1. Dekui tau.. Tiek graziu zodziu apie mane dar nieks nera pasakes :)
    As irgi tave myliu, saulut :*

    AtsakytiPanaikinti